Zimbra levelezés és csoportmunka

Zimbra – a biztonságos vállalati levelező és csoportmunka támogató rendszer

  • Professzionális
  • Biztonságos
  • Megbízható
  • GDPR kompatibilis
  • Magyar ügyfélszolgálat

Biztonságban szeretnéd tudni e-mailjeidet, dokumentumaidat, naptáraidat?

Törvény kötelez az ügyféladatok biztonságos tárolására?

Eleged van már a nagy tech multikból?

Nem bízol a nagy felhőszolgáltatókban?

Téged is zavarnak az akár több órás leállások?

A Zimbra előnyei

  • Bárhol, bármikor, bárhonnan: használható felhőben és telepíthető saját szerverre is
  • Alacsony TCO (Total Cost of Ownership)
  • Külső LDAP autentikáció
  • Kétlépcsős beléptetés (2FA), saját jelszó házirend
  • Mobil szinkronizálás (Android, Blackberry, IPhone, Windows, Symbian)
  • Platform függetlenség
  • Biztonságos: e-mail titkosítás, TLS kapcsolat, hotbackup és recovery, tükrözés, magas rendelkezésre állás
  • Asztali, webes és mobil kliens
  • Delegált admin és egyszerű adminisztrációs felület
  • Széleskörű szolgáltatások: e-mail, naptár, feladatok, dokumentumtár, kontaktok, csoportmunka támogatás, fejlett kereső
  • Minden megosztható: oszd meg dokumentumaidat, naptáraidat, feladataidat munkatársaiddal gyorsan és könnyedén

Magyar cég, magyar csapat, magyar jogi háttér

GDPR kompatibilitás

Nincs marketing célú adatgyűjtés

Számlázás Forintban

S/MIME digitális aláírás és titkosítás

Nincsenek hirdetések

Rendszerfüggetlen naptármeghívók

Megosztható dokumentumtár

Integrálható: NextCloud, Dropbox

Fizetési lehetőségek:

átutalás, bank- és hitelkártya, Paypal, Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), Monero (XMR)

Nézd meg használat közben

Érdekelhet, ha

  • Egyéni vállalkozó,
  • Startupok, mikro- és kisvállalat,
  • Non-profit szervezet,
  • Önkormányzat, kormányzati szerv képviselője, vagy vezetője vagy.
  • Postafiókjaid mérete nem haladja meg a 25-30 GB-ot.
  • Kevés a nem-, vagy alulhasznált e-mail fiókók száma.
  • Több domain nevet is használsz a levelezéshez.
  • Ha fontos a csapat- és csoportmunka, aktívan használod a naptárt és a többi csoportmunka támogató szolgáltatást.

A Zimbra vállalati e-mail és csoportmunka szolgáltatásai

Email

  • Saját domain név használata az email címben
  • Korlátlan alias email cím létrehozásának lehetősége
  • Korlátlan csoportos email címlista létrehozásának lehetősége
  • Email mappák megosztásának lehetősége
  • Egyedi aláírások definiálása
  • Külső postafiókok integrálásának lehetősége
  • Automatikus válaszüzenet létrehozása (pl. házon kívül)
  • SPAM és vírus szűrés

Naptár

  • Megosztható naptár kezelési lehetőség
  • Találkozók, események szervezésének lehetősége
  • Megbeszélések összehívása
  • Meghívottak automatikus értesítésének lehetősége
  • Tárgyalók lefoglalása, foglaltságának ellenőrzése tervezett létszám alapján
  • Eszközök foglaltságának ellenőrizhetősége

Mobilitás

  • Offline, internet kapcsolat nélküli levelezés támogatása
  • Mobil eszköz támogatás, naptár, névjegyek, email-ek szinkronizálása mobil eszközökön
  • Vállalati mobil házirend alkalmazásának lehetősége

Csoportmunka

  • Névjegyzék vállalaton belüli és kívüli megosztása
  • Megosztható feladat listák külső és belső felhasználókkal
  • Feladatok nyomon követése
  • Feladatok generálása email-ekből
  • Időzítések és értesítések beállíthatósága
  • Egyéni vagy közös használatú fájldokumentumtár létrehozása
  • Vállalati beszélgetések (chat, video megbeszélések)
  • Elérhetőség jelölése (szabad, foglalt, stb.)

A Zimbra levelező rendszer

Biztonságos (MTA-STS, Perfect Forward Secrecy, DNS SEC, TLS, DKIM, DMARC) és teljes körű vállalati e-mail és csoportmunka megoldások.

A Zimbra alacsonyabb TCO-t kínál, mint a piacvezető Microsoft Exchange, vagy más on-premise rendszerek: míg a Google Workspace és a Microsoft 365 csomagjai 1500 Forintnál kezdődnek, addig a Zimbra webmail már havi 500 Forinttól elérhető. Bővebben a Zimbra díjcsomagokról ->

140 országban, több mint 200 000 vállalkozás használja.

Reszponzív, React-alapú kezelőfelület modern és könnyen használható funkciókkal.

Zimletek (bővítmények) segítségével a Slack, a Dropbox és Zoom is integrálható.

Támogatott protokollok: MAPI, IMAP, POP, XML, HTTP/S, SOAP, LDAP, SIP, VoIP, iSync, RSS, Atom, iCal, CalDAV, WebDAV

Zimbra tableten

Csoportmunka startupoknak és KKV-knak

Egy kisvállalkozás életében éppúgy fontos a mobilitás és a csoportmunka mint egy nagyvállalat esetében.

Korábban minden vállalkozás úgy indult, hogy beszerezte az induláshoz szükséges informatikai infrastruktúra elemeit, email és fájl szervereket és ez jelentős költséget jelentett számukra.

Azonban ma már elegendő bérelni az informatikai infrastruktúrát és ezzel nagy mértékben lecsökkenthetők a költségek.

Mi a Zimbra Connect?

A Zimbra Connect költséghatékony video és csoportos chat megoldás, mivel fiókonként aktiválható a Standard és Professzonális csomagokban.

  • 1-1 és csoportos chat
  • csoportos és csatornánkénti video hívások
  • file megosztás
  • képernyő megosztás

Fókuszban a csoportmunka

Az üzleti életben az email rendkívül fontos (ha nem a legfontosabb) kommunikációs eszköz.

Ezt az eszközt egészíti ki a Zimbra Csoportmunka azzal, hogy az emailekhez központi névjegyzéket, feladatokat társíthatunk, vagy éppen fájlokat tölthetünk fel és oszthatunk meg, melyek elérhetőek távolról is, biztonságos TLS kapcsolaton keresztül.

A Zimbra legfontosabb üzenete: megosztani mindent amire a közös munkához szükség van. A Zimbra segítségével az email-ek, naptárak, névjegyzékek, fájlok is könnyedén elérhetőek a munkatársak, vagy akár külső partnerek számára.

Rendeld meg vállalati e-mail és csoportmunka szolgáltatásunkat!

Próbáld ki most egy hónapig díjmentesen!

Egyéves előfizetés esetén ajándék .hu domain név regisztrációval.

    Scroll to Top