Az interneten weboldalak milliói találhatóak meg, mi mégis 5 weboldalra koncentráljuk kattintásaink ötödét. Az Experian Hitwise elemzése szerint az első – nem meglepő módon – a Facebook. A nagy kék közösségi oldal a világhálón történő összes kattintás 8,48 százalékán uralkodik. A második helyezett a Youtube, a videómegosztó a klikkek 5,5 százalékát tulajdonolta. A Yahoo a harmadik, 2,63 százalékkal, a Wikipédia a negyedik 2,01 százalékkal, míg az Amazon 1,40 százalékot hasított ki a virtuális tortából. Fontos információ azonban, hogy ezek a számadatok az USA-beli felhasználókra koncentrálódnak, méghozzá a tavalyi év utolsó negyedévében. Világszinten is hasonló lehet a helyzet, a Yahoo és az Amazon kivételével. Egy átlag szemlélőnek furcsa lehet, hogy miért nincs benne a listában a Google. Azért, mert a Mountain View-i cég weboldalán keresünk, szóval ők mindezen oldalak fölött állnak.