A web helyzete és jövője

0
(0)

Az internet felhasználás továbbra is szédületes tempóban növekedik, melyben egyre nagyobb teret kapnak a mobil eszközök. 2011-ben 8%-al bővült az internetezők tábora, elsősorban a fejlődő országoknak köszönhetően. A hirdetési piacot is az online média uralja, melyben egyre nagyobb szerep jut a célzott hirdetéseknek (Googe AdWords, Facebook, eTarget, adVerticum).

Az Android négyszer gyorsabban növekszik mint az iPhone!

Roham tempóban növekszik a mobil felhasználók és mobil adatforgalom aránya!

Óriás mértékben nő a mobil alkalmazások és mobil hirdetések piaca is!

Azonban az okos telefonok előtt még mindig hatalmas bővülési lehetőségek állnak.

Az internet és a mobil technológia teljesen átformálta és folyamatosan átalakítja mindennapjainkat. A vezetékes technológiákat és nyomtatott sajtót már rég megelőzte az online média.

A Web2.0-es technológiák átformálták gondolkodásunkat és szokásainkat.

Azonban a szédületes növekedést és bővülést sötét felhők árnyékolják be. A globális GDP növekedés lassulását prognosztizálják, Európa valószínűleg recesszióba süllyed.

Az USA bevételeit évről évre egyre nagyobb mértékben meghaladják a kiadások.

Az USA a legeladósodottabb 10 ország között található.

A fogyasztói bizalom nem tért magához a pénzügyi válság 2008-as kirobbanása óta.

Legkésőbb 2025-re az USA kamat és járulék kifizetései meg fogják haladni a bevételeit.

A tőzsdei árak gyakran megelőzik a makrogazdasági trendeket.

 

A fenti adatokat és a teljes cikket megtekinthetitek eredetiben, angol nyelven, az alábbi oldalon: http://www.businessinsider.com/mary-meekers-latest-incredibly-insightful-presentation-about-the-state-of-the-web-2012-5?op=1

 

Mennyire volt hasznos ez a bejegyzés?

Kattints egy csillagra az értékeléshez!

Átlagos értékelés 0 / 5. Szavazatszám: 0

Nincsenek még értékelések.

6 thoughts on “A web helyzete és jövője”

  1. Sajnos a kis hazánkban az van elterjedve, hogy egy bizonyos terméket azért reklámoznak mert nem jó és nem fogy! Ezért nem nézik a hirdetéseket és nem kattintanak rájuk. A többsége a tv-és reklámoknál is elkapcsol.

    1. Ajtony Csaba

      Ezért hatásosabbak a célzott hirdetések, mint például a Google Adwords, ahol kulcsszavak alapján jelennek meg a hirdetések!

    1. Ajtony Csaba

      Mobilokon, ahogyan eddig is, az alkalmazások képernyőjének alján vagy tetején jelennek meg a mobil hirdetések, illetve a Google-on végzett keresések esetében a mobil hirdetések jelennek meg.

Leave a Comment

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top